HATA AIRCALL OCH DESS FÖRSÄKRINGAR

Vill ni ha Sveriges mest okunniga(ja jag drar alla över en kam), oproffessionella, ohyfsade personal prata med Air Call!  I tre veckor har jag nu ringt Air Call och  Air Call försäkringar omvartannat. Den ena säger att dom faxat pappret till försäkringsbolaget och försäkringsbolaget säger attdom inte får nåt. Så här har jag hållt p åatt ringa i TRE veckor. Min mobilräkning går upp och deras telefonköer passar inte emd mitt arbets och skolschema. FÖr dom kan självklart inte ringa varandra själva. nejnej det går absolut inte.
   Jag får ju heller inte reda på HUR jag åstakommit felet som är av yttre påverkan enligt verkstan. Nu till något lustigt, försäkringsbolaget säger att jag måste säga vad jag har gjort, att jag får "hitta på" att jag tappat den i marken. Detta vill inte jag göra. När jag idag läste deras försäkringsvilkor står det att försäkringen INTE gäller om jag tappat den.
OKEJ? försöker dom få mig att säga att jag tappat den för att sen säga "nej du har ju förstört den själv vi hjälper dig inte?" luddigt!
   Jaja, idag åkte jag och mamma till Air Call och skulle prata, efter några minuter skall jag säga något han perkar på mig och säger högt och tydligt och arrogant "JAG RESPEKTERAR DIG då får du ju RESPEKTERA MIG" EH jag blev helt ställd. Vad har jag gjort? Jag pratade i normal samtalston och berättade något.
Air Call,ni kanske borde satsa på klagomålshantering? Kundbemötande, vet ni vad det är?

Nej, snälla mamma mailade Sverker Olofsson och klaga på Air Call och dess försäkringar.

Nu skall jag muntra upp mig själv, men nån mat och en dusch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0