Back in real life

Har ni också känt att när man jobbar, vill man tillbaka till skolan och när man pluggar, vill man tillbaka till jobbet?
Jaja, Jobbade i alla fall idag, för första gången på 4 månader. Kändes riktigt konsigt.  Jag älskar verkligen mitt jobb men börjar tröttna på det. Samma visa varje år. Men nästa sommar är jag färdigutbildad och förhoppningsvis (min dröm för de närmsta åren)        sitter jag som event manager i Australien,  och ordnar företagsevent för de stora företagen.
Är det för höga drömmar? Eller är jag en totaldåre som tror det kommer bli så?

Nu måste jag  hoppa in i duschen och göra sig redo för en kväll med gänget. Inflyttningsfest, here I come.
 Får se hur allt blir. kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0