denna underbara känsla

Vill bara förmedla en så underbar känsla. Du vet en sån där dag när solen bara lyser in i din lägenhet, du har balkongdörren vidöppen och ibland kommer en varm vind inblåsandes. Och tänk dig radion på högsta volym och ut kommer det härliga rytmer av reggae, sommartoner och svenska hits.
Sånt gör mig bara så varm i kroppen.  Hoppa runt i sin lägenhet och så högt som möjligt sjung med i låtarna och sjunga med så högt det går.

Jag älskar det.
Dagar som denna kan man inte vara mer en lycklig och tänka på sina vänner som betyder mest. Alla mina vänner. Nya som gamla, killar som tjejer. Ni är bäst och gör mina dagar. Hoppas ni vet det! ♥

Perfekt städlåt som spelas på repeat nu

Kommentarer
Postat av: Fia

Hej. NU är min tävling i gång på min blogg.. var gärna med och tävla. Det är bara att skriva ett inlägg om att du anmäler dig, och länka min blogg på din så har DU chansen att vinna ett superfint halsband.. Ha en trevlig kväll ! :)

2008-04-20 @ 18:33:47
URL: http://bergden.blogg.se
Postat av: Sofie

Hej tjejen!
Skoj att du också har en blogg :)
Låter som att du haft en toppendag.

Ses i skolan.
Kram /Sofie E

2008-04-20 @ 18:36:48
URL: http://www.familjenlarsson.net/sofie/blog
Postat av: Bästis

Heeeeeeeeeeeeej Bästis!
Saknar dig, och ville bara att du skulle veta det. Kul att du vann på metrokrysset, men det var ju ingen skräll. Du vinner ju ALLTID =D Grattis i alla fall! Hoppas vi ses snart. ♥
Kärlek!/ Eitch

2008-04-20 @ 19:21:12
URL: http://minkevlarsjal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0