Drömmarnas morgon

Har drömt så gott i natt. Om att jag var i mitt paradis behöver väl inte säga vilket land, vet att alla tycker jag  tjatar om det. Jag sprang på stranden och gjorde kullerbyttor i sanden (?), solbrun, med härliga människor runt om mig. 

                                            

Skall möta upp Katti vid plugghaket om man kan kalla det, det än. Vi skall få massor gjort är planen. Den nya kursen skall vi få Väl Godkänt i. Tänk er. Bokföring/redovisning VG. Hade väl inte sätt pjåkigt ut.

Skall försöka se om jag hinner hitta kameran innan jag går så får vi lite nya bilder.


♥ sarah


Kommentarer
Postat av: Em-pem

Hejsan! Haft en bra helg?

2008-04-21 @ 09:43:51
URL: http://www.metrobloggen.se/empem
Postat av: MAi

australiaaa!

2008-04-22 @ 22:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0