Glädje

Mötte upp Katti utanför Ethels och vi beställde det vanliga. en latte och en kopp te tack. Tjejen i kassan kände igen oss och vi  småsnackade med henne hela dagen. Riktigt trevligt. Rätt som det var ställde hon ett litet fat med t v å jordgubbar på. Oh, vi blev så glada. Kändes så speciellt.
 
Framåt eftermiddagen när vi suttit uteserveringen lagom länge promenerade vi in mot stan. Finns så mysiga affärer att titta in i.  Äntligen kom vi av till den Engelska butiken och jag hittade det jag saknar riktigt mycket från Australien - salt & vinegar chips.

Mötte upp maisan, malin och rossi och vi satte oss på ett fik vid domkyrkan. Malin och jag var vilda nog att sitta i linnen och njuta.
Mai och Malin blev lika glada för min upptäckt!

Efter fikan fortsatte jag och Katti vår promenix och satte oss vid kopparmärra och njöt av solen medans vi väntade på Andreas.          Hoppas ni har det trevligt på matchen ikväll.

Kommentarer
Postat av: nea

haha.. nej jag förstår om du inte vill träffa mig.. :P jag kommer ner på onsdag kl 12 och ska iväg kl 17 igen.. Men torsdag är jag helt ledig på men fredag är jag upptagen hela dagen. Men vi får höras och synas!
Puss på dig din lilla sockerbit!

2008-04-22 @ 00:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0