Inflyttningsfest numero 2 (3 ?)

Vad räknas det som idag? Skall åter igen en snabbrunda till Sjödin, på fest, men om någon frågar är det då min andra inflyttningsfest. för helgen?
Hur som helst, nu ringde emelie och ljungberg. skall möta dom vid thaimaten. Få i oss lite lyxmiddag nu när csn ramlat in. Rör oss hem till Sjödin på en snabbvisit och sen skall jag och Emelie till Gamlestan på ännu en inflyttnigsfest. Pernilla som flyttat till en egen lägenhet. Varit på en Norrlandsfest innan och den var rolig, knasiga människor, men roliga.

Annars har jag gjort nada idag. Mötte Robert för att få tillbaka mitt  busskort och sen gick vi en liten promenad innan han körde mig hem och sen åkte han till jobbet. Jag han knappt innaför dörrarna förrens mamma knackade på och skulle till IKEA. Köpte som vanligt på mig massa småskit som jag i stunden verkligen behövde.

Nu måste jag rusa till endhållplatsen och möta emelie och ljungberg.

Ha de bra och tänkt på mig när jag har så skoj ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0