Inget går upp mot lite solsken och Vinster

Gick över till mamma idag och vi satt och snackade, kollade lite foton från deras Barcelona resa och sen bestämde vi oss för en promenad. Brorsan hängde också på. Blev en runda til botaniska, sen mot stan. Förstår inte varför man alltid kommer hem med massa småskit!    Köpte ju en ny klänning igår, och idag såg jag den i turkost också. Så nu är jag ägare av två nya underbart enkla sommark v ä l l s klänningar. 
        Ni vet, en sån där som man slänger på sig när man får ett samtal, hoppar på sin cykel till stan och träffas över en glass. Just en sån klänning är det.♥

Resten av denna eftermiddag skall jag städa kaoset som är här hemma. har flyttat fram det hela tiden, men nu får det vara dags!    

Förresten. Fick precis ett roligt sms.  Det stod "grattis du har vunnit.." hehe. vad har jag  då vunnit? Jo, De få dagar vi har skola försöker vi alltid lösa metrokorsordet och det går åt tjotahejti men förra veckan gick det jättebra för mig och jag smsade in rätt svar.
Nu har jag vunnit!! hehe Sånt gör bara dagen bättre!
  fyra trisslotter skall bli mina. Hoppas på miljonvinsterna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0