min fredag er torsdag

tuff dag idag. Mina ögon kunde kanppt hålla sig uppe. Men jag kämpade på och klarade mig igenom dagen. Mycket på grund av roliga kursare som fögyller dagen med roliga samtalsämnen. Det blev en god glass i Varbergssolen också, mums.
Hemresan fortsatte med knasiga historier och bilköer.
Känns alltid så konstigt efter en skoldag och man säger hejdå till kursarna. Vi har så sällan lektioner så det är så konstigt att efter en dag säga "treeevlig helg, allesammans". Men nästa vecka har vi hela två skoldagar, kommer man vara helt död då eller?

rekomenderar varmt denna glassen, gärna med vänner och gassande sol.

Kommentarer
Postat av: Anonym

pff..klagar du på två skoldagar sarah!.. TVÅ!! :P

2008-04-22 @ 21:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0