Mysiga stunder

Gick väldigt bra idag med arbetet. Vi flummade ut totalt men det skulle man ju. VI har dragit liknelser till Ugglan Manfred, Flamingon Ethel och arbetsmyrorna. haha, när vi är färdiga skall jag lägga upp den för almän beskådan.

Imorse, så fort väckarklockan ringde, och innan jag hunnit vakna till skulle jag ringa och väcka Robert. Han lät väldigt pigg, till skillnad från mig. Jag väckte honom och han påminde mig att betala mina räkningar. Vi hjälpte varandra, thats what friends are for.

Robert är för övrigt en väldigt snäll kompis.



Imorgon blir det att skriva klart(hoppas hoppas) arbetet. För att kunna vara lediga Valborg.
Tiden går snabbt, kan inte förstå att läsåret gått så snabbt.

Jag gillar Dig. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0