Norrländare är Härliga

Mötte upp Emelie och LJungberg för Kinamaten, Gott. Sen promenerade vi till Sjödin för ett snabbt glas innan jag och Emelie begav oss på nya äventyr. Vi åkte till Gamlestan och Tittade på Pernillas fin fina, mycket fina lägenhet.
Mycket Norrlänningar och ett par arbetskamrater. Riktigt härligt gäng när de väl lossa.       Tog taxi in till stan och  slöt ihopp med de andra grupperna och vi hamnade på Valand. Tråkigt att inte Emelie följde med ut, men det löste ju sig ändå! (hehehe)   Mycket som hände, dansa våra lurviga, myclet tårar och smsande. Men det var lyckat.
Blev en sen sen sen sen kväll. Eller ja enligt mina mått iaf. Blev en dejt med sängen vid halv sex, sex och sen upp och hoppa klockan åtta då katti & co hämtade upp mig för att åka till Lager 157. 

Blev lite shoppande, var inte direkt på topp för shopping.
Nu skall jag fortsätta titta på söndagstv. alltid lika segt.

Snackat med Bästis precis. hon är bäst.

           bilder från igår.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha, är inte det Stoffe på bilderna?

2008-04-29 @ 11:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0