Nya haket

Idag mötte jag upp Katti i vårsolen.                Vårt mål: hitta ett nytt plugghak. På vägen inhandlades saker från butikerna vi stötte på. När vi strosade runt i solen påväg mot mysiga Linné kände vi hur hungern gjorde sig påmind och vi stannade på ett av få ställen som hade lediga platser utomhus i solskenet- såklart var det inte meningen att det skulle gå så smärtfritt.
Mitt i allt underbara känner vi regndroppar! NEEEEJ!
Men kanske var det meningen, för vi hitta vårat nya hak- cafét brevid.

Så himla mysigt, trevlig personal och helt enkelt tummen upp!
Blev inte så mycket plugg idag dock. Men det gör inget vi var så duktiga igår.

Det gör inget att det regna, för mig är våren nu äntligen här!
Känner att vårkänslorna börjar göra sitt. ♥


Kommentarer
Postat av: Malle

Va va det nya haket dååå?

2008-04-16 @ 23:18:10
Postat av: Mai

åhh har "vi" ett nytt plugghak!:P inte alls att jag kommer hänga där:)

2008-04-16 @ 23:20:01
Postat av: Katti

Åh, nya fina haket! :) Hehe, ska Mai börja följa efter oss nu? ;) Förstår mig inte på folk som gör så, hahah ;)

2008-04-17 @ 07:11:40
URL: http://kattic.blogg.se
Postat av: Mai

ha ha... i've learned from the master! :) undra vem det är!? ;)

2008-04-22 @ 21:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0