Paket i brevlådan

När jag öppnade dörren låg ett litet paket och väntade på mig. Var roligt att se vad jag egentligen beställt. tre små fina örhängen fick jag. Får väl inviga dom i veckan.

       två av örhängena jag fick hem

Har ni någon gån haft en riktigt bra föreläsare?  I kursen EventOrganisation och Problematisering har vi inte en lärare utan. 4-5 styckna. En heter Bengt-Erik. Han är en så otroligt duktig föreläsare och man sitter helt farcinerad hela lektionen. Så lättsam, intressant och klok. Ni som har priviligiet att höra honom, var glada. Ni som inte får det, försök få honom till er skola.

Hemresan var trevlig. Som vanligt spårar våra samtal ut, totalt. Och vad vi hade skadeglädje åt de som åkte E6an söderut. Var ju bilkö/STOPP flera kilometer. Folk hade hoppat ut bilarna och solade - i brist på annat att göra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0