promenad i vårsolen

Jahapp, det var bara att göra sig iordning när Emelie ringde. Precis kommit hem efter en uppfriskande, lång, lång promenad. Vi gick ner till stan, till korsvägen, heden, tillbaks til stan, åt en macka och sist kollade skor- såklart.
Hitta ingen vårjacka, svårt, jag  vet inte riktigt hurdan jag  vill ha.

Har ni också märkt hur små saker kan göra en så glad på våren?
Som idag, solen lyste och jag njöt av varje move i made. Skulle precis stänga av datorn då helt plötsligt Ronja kom online!♥    Det bubblade inom mig när vi pratade. Jag är så glad att man har sina vänner. Dom är verkligen bäst!
Alla kärlek till dom.

       



ps. grattis brorsan på födelsedagen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ronja rövar*****?:)

2008-04-22 @ 22:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0