Skoldag

Var en lång skoldag idag, 9-16. Började med EventOrganisataion men dagens föreläsare är inget bra på att lära ut(vet från tidgare kurser) och efter första pausen bestämde jag mig för lite kvalitetstid med mig själv. Missförstå inte nu, utan behövde bara tid för egna tankar.  så skönt att komma bort från stan och dess stressiga mijö ibland. Strosade runt i Varbergs butiker och köpte lite nagellack, en kjol och ett linne. 
Dagen fortsatte med lunch i hamnen. 


Sedan fortsatte vi med bokföring och redovisning, gick riktigt bra.
Skulle gått på en promenad med Robert idag men det blev inte av, pga divrse saker som kom upp.
Återstående dagar av veckan;
¤ fredag - jobba 6,45-15,45, inflyttningsfest hos Sjödin, Sova.
¤ Lördag - fixa cykeln, inflyttnngsfest hos Pernilla, utgång, sova.
¤ Söndag - 8,30 Lager 157 med Katti och Maria med sina respektive.

Nu skall jag se färdigt på efterlyst, sen är det sovdags.
Godnatt mina sköna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0