Valborg

(Allt detta tjat om Australien)

1 år sedan, ett annat liv, en annan värld.
Då satt jag på Dougies(hostel) på den Australiensiska  nordostkusten och drömde mig bort. Den här dagen började med att jag gick ner till stranden, ensam, låg under palmernas skugga, och somnade med min bok i handen. Idag var det valborg, och när jag och ronja skule förklara för icke-svenskarna var det var för högtid var det enda vi kom fram till " en folkfest då alla går ut och super och tänder brasor". Vet ni varför vi firar valborg?

Kvällen kom och det blev mycket alkohol. En Kanadensare(På bild) kom med en askkopp innehållande några kvitton. Tände på den och sa" Here you go, sarah, a maybrasaaa" haha. minnen♥ jag älskar dom.

            
                                           

Åter till verkligheten. Helt annorlunda med kommer bli fantastisk. Jag hoppas.

Jag är lycklig. är du?


Kommentarer
Postat av: Katti

Låter som en underbar valborg..

2008-04-30 @ 11:05:48
URL: http://kattic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0