Borta bra, men hemma bäst!

Så, vilka dagar!
I Torsdags blev klockan äntligen efter sju och jag begav mig till Perrongen för att hoppa på tåget som skulle ta oss till Landskrona. Maria och Johan satt redan på men kunde inte komma fram till dom förrän efter falkenberg då det var så fullt. Resan gick bra och vi blev hämtade i Landskrona av Andreas Pappa och Katti, vi fick oss en guidad biltur innan vi kom till deras fantastiska hem. Resten av kvällen var lugn och vi åt lite, och pratade.
Katti gjorde mig sällskpa under min sovsäck ett tag mitt i natten, hehe.
Midsommarafton, dagen D. Av en anledning vaknade vi till strax innan sju(!) lite senare gick jag och Katti på promenad och snackade om massa roligt.
Sen fick vi åka en till tur i Landskrona och tittade in på hemköp och torget. Hem igen och börja småpilla med allt, fixa naglar, mat, sminka sig och klä sig.
Kvällen var jättetrevlig, Kubturnering och buffé. och massa  j o r d g u b b a r!
Vid fem-tiden bestämdes ändå att jag och Katti delade på stor- lyx- säng. Men jag vaknde ändå vi nio. Så började gå ner och städa när det bara vad jag uppe, njöt lite av solen som titta fram.
Framåt dagen vaknade alla upp och vi tog det lugnt fram tills vi skulle åka. Fick skjuts till Stationen och åkte till Helsingborg där vi bytte till buss.

Visst var det helt underbart, men har ändå saknat mitt hem. min säng, mitt kylskåp och min garderob.
Tack Katti för vi fick komma, verkligen!

 
    


  

Kommentarer
Postat av: Katti

Tack själv! Var skitkul att ni kom!

2008-06-22 @ 16:46:22
URL: http://kattic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0