i would like to be forever21

Ni vet, den här klänningen jag bloggat om? Jag beställde den ändå. och relativt snabbt gick det, 4-5 dagar. Den var gudomlig, till och med mamma tyckte den var jättefin och inte alls så kort som vi trodde. Nu till det tråkiga, dragkedjan var helt förstörd och hade liksom lostnat från fållen och funkade inte att dra varken upp eller ner..
Blev ledsen, men mamma skulle försöka sy på en ny i helgen. annars syr jag om den till en kjol. =)
Annars, vill jag säga att kvaliten verkar bra, inga dåliga sömmar och den andra klänningen som Hanna beställde var jättefin, inga problem med den inte!

vill poängtera att jag mailade och fick snabbt svar tillbaka om att jag kunde skicka tillbaka och få pengar insatt på kontot igen samt för returfrakten, men eftersom jag ändå betalt trehundra i tullavgift känner jag inte det var värt det, då syr jag hellre om den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0