Movietime

Okej, igår jobbade jag till 23,15 så det blev sent jag kom hem. Men snackade med Hanna nästan hela vägen hem om mycket viktigt gossip!  Däcka helt när jag  kom hem. Även idag var det jobbet som kallade. Väldigt seg dag, Alla är så glada att vi är inne i en period med patienter som klarar sig själva, förstår dom. Men jag vill ha lite go-go. Gillar inte att sitta och fika/titta på tv/läsa tidningar en hel arbetsdag. Hur som hellst blev det lite spontant idag, när jag snacka med Mai. Varför inte gå på bio?
Jag hoppade på bussen, som mai satt på och vi åkte till Bergakungen. Efter mycket velande, lottande och velande igen blev det filmen The Happening.
Vill ni se en välgjord, hemsk film se den.
Hela biosalongen drog efter andan flera gånger, grät, och täckte för ögonen. Hjärtat gick på högvarv. Dock var slutet som alla andra filmer. Tyckte mitt slut var bättre, eller vad säger du Mai?

SE DEN!


Kommentarer
Postat av: mai

hahaha ditt slut suger:P

2008-06-12 @ 00:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0