Mys med Katten

Vilken perfekt dag. Precis när jag  vaknade fick jag ett sms av Katti som kommit tillbaka till Göteborg. Hon vill ses och vi möttes upp för en lunch på det godaste salladsstället (tack katti för att du en gång i tiden introducerade den för mig). Tog vårt kaffe och te och började en lång strosning på stan.
Vad våra fötter värkte när vi sa hejdå. Men vi kom hem rikare på saker och fattigare på pengar. Katti hitta midsommarklänning. Leggings, smink och smycken hittade vi båda.

Påvägen hem tyckte jag att jag  var värd något mer så köpte mig Cosmopolitan. får se om jg hinner läsa den ikväll.

Upptäckte att midsommar är  s n a r t   ju, va kul. Men innan dess bjuder denna veckan på jobb. Orkar verkligen inte börja jobba nu! Menmen, tisdag onsdag och fredag skall jag jobba.


Kommentarer
Postat av: katti

hehe, ja det e ju mer ekonismkt för oss studenter att ta ett ben var istället ;)



tack själv! kläm på rumpan

2008-06-09 @ 20:04:22
URL: http://kattic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0