Packa för midsommar

Försöker packa men det är så svårt. Pratade med en killkompis förut som sa "det är väl bara att packa kläderna du skall ha på dig när du festar å bakis dagen. sen e de la klart"

Om det nu är så  b  a  r  a varför är min lista så lång?

midsommarkvällens kläder, tanborste, skärp, onsdagens kläder, solkräm/aftersun, foundation, rouge,torsdagens kläder,nagellack,  lördagens kläder, örhängen, armband, gummistövlar, kamera, sovsäck, mascara, ögonskugga,  puder, borste, knark (läs panodil och bafucin), vin, cider. och just det, b i l j e t t e r n a.

Något mer jag glömt? SÄKERT! men det blir nog bra.
Måste städa lite också. För Cissi skall ju sova här när jag är borta.

Kommentarer
Postat av: Katti

Åh, vad snäll du är! Tack! Hehe, det var så lite så, tyckte det var synd att du inte var med så jag tänkte att jag kunde bidra med ngt iaf :)

Så nu får jag leva på ännu ett underbart minne :)



Längtar till midsommar också, tror det kommer bli skitkul! Du behöver inte ta med madrass för övrigt, du får en av dom som finns där nere, det kanske inte blir ngn bekväm, hehe.. men alltid ngt iaf :)



Puss o pill

2008-06-17 @ 17:16:14
URL: http://kattic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0