Promenad genom sta´n

Jobbat idag ett kort pass  och tur var väl det, har fortfarande inte mycket kraft att anstränga mig. Men det gick helt okej. Åkte till centralen sen och mötte upp Katti och Andreas. Andreas blev packåsna och åkte hem med deras packning medans jag och Katti gick en promenad genom stan. Ojoj vad det fanns att prata på om.
Till er liksom oss Subway-älskare vill vi nu med glädje meddela att Subway snart öppnar på Avenyn.

I alla fall satte vi oss på fiket och Katti åt sin ack så magiska sallad. Blev ännu mer snack om skolan,  vad som händer efter examen, midsommar, helgen, väntade besök till Göteborg - allt.
Till slut fanns inte mer att säga så vi började promenera neråt city igen. På den lilla vägen hann vi skänka ett leende till Anders Svensson som så fint satt på vårt gamla plugghak och tog en fika. Hihi.

Och när jag kom hem hade jag fått ett brev. Det var en sommarhälsning från Emelie. Det gjorde mig glad!
Nu är man hemma och skall ta det lugnt, så här mycket har jag inte gjort på en vecka och det är krävande men jag älskar att umgås, kan inte vara utan mina vänner. Det får ta energi så får jag sova gott om natten istället.

Hörde denna låten på vägen från jobbet. Man blir verkligen riktigt glad av den på något konstigt sätt. Lyssna höjningen. En riktig schlager hit. hehe.
Här har ni, fröken jag ljuger så braaa, hur svårt kan det vaaa, alla flickor utom jaaa(g)

Kommentarer
Postat av: josephine

neej, hatar denhär låten :D eller hatar inte låten utan själva Linda :p, men sant, en riktigt schlagerlåt!

2008-07-05 @ 12:34:26
URL: http://joseephinees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0