Sticky

Oj oj oj, vilken trevlig kväll, igår. har inte varit på sticky på minst två år, så det var som gamla tider. Jag Ljungis och Sjödin och Sara(utan H) höll igång och for hem till mig. Stackars Cissi, vaknade av oss inklampandes, ljungbergs pusskalas och någon som spydde. Hennes kommentasr blev "drööömmer jag?!" väldigt förrvirrad. Lite senare under natten skall jag in till sovrummet, som har två dörrar, varav jag skullein genom ena. Puttar till den och till min förvåning är den låst! jag frågar Cissi varför hon låst och hon svarar "Jag var tvungen att rädda mig själv". haha, som vi skrattat i morse.

Dagen har inte bjudit på mycket, diskat, tvättar, vart över hos mamma, och skrattat och söta Sara som inte mår så... ehm. bra? 
 
så, såg håret ut igår iaf, börjar smått vänja mig vid luggen.

Kommentarer
Postat av: Ljungberg

vilken ljuvlig helkväll det var!underbart...hahaha....pusspusspuss bejb!

2008-06-06 @ 23:07:06
Postat av: K

Ja, det e helt underbart häre nere! Klart jag inte klarar mig utan er, därför jag åker hem imorgon ;)



Hoppas ni får det superkul ikväll!

Kram

2008-06-07 @ 16:57:35
URL: http://kattic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0