Varberg

Igår packade jag det sista, och fikade med Mai på centralen. Haha, det var en rolig fika eller vad säger du Mai? Var det bra kaffe?
Tog tåget till Varberg och promenerade upp till Längan där Cicci bor. Vi gick ner till stan och gjorde lite småshopping, sen åt vi på Grillen. Riktigt gott!
Så gick vi hem och mös med glass, fotboll och avslutade med en riktigt bra film. Parfymen tror jag den hette. Se den!
Helt plötsligt var klockan två och det var dags att sova med tanke på att vi (läs Cissi) skulle upp 8.00.

Idag tog vi det lugnt, för att till slut bege oss till stationen. Cissi skulle till Göteborg och jobba, så hon skall bo hos mig - ensam!
Gick en snabbrunda på stan och sen tillbaka till Längan. Har tagit en långdusch. och nu skall jga bara mysa till det tills jag skall ner mot tåget där Maria och Johan sitter och väntar på mig! hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0