Bränd korv

Idag, la jag mig på en filt, någonstans i stan. Ni vet, typ, bakom stora teatern. där. Emelie var inte sen att hänga på. Blev lite korsordslösande, picknick lunch, och spanande. Till slut klarade inte min allergi av mer gräs (glömt ta tabletter som vanligt) så vi tog en promenad istället. Och sen satte vi oss på lejontrappan. USCH, dumma sarah.  Jag vet ju hur lätt jag bränner mig speciellt vid vatten. och speciellt utan solkräm.
Så nu är jag som en bränd korv. Bröstkorgen och ansiktet. Röd som en tomat. Menmen, det blir ju lite färg sen när det lagt sig.


Jag älskar det ljuva livet och mina drömmar.

Kommentarer
Postat av: Katti

Hehe, satt också på Lejontrappan en stund idag, måste ha varit vid en annan tid :P

2008-05-06 @ 22:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0