Efter Regn kommer Solsken

Ja, det gör väl det. Allt löste sig! Men lite turbulent var det allt.

Köpte Sushi och skyndade mig till slottskogen där  katti & co satt igår. Snackade lite och åt innan jag fick rusa hemåt där det var att stressa på mascara och rouge.

Festen var trevlig och tjejjerna fick våra presenter. Emelie fick tekoppar. mai en snygg ssk dräkt hehe och Emelie en ram med två fiskar vi målat. haha, den minen skulle jag betala för att se igen( hon fick två fiskar till akvariet vi inte kunde ta med). Tråkigt att vi var tvugna att lämna lokalen tidigt men vi drog hem till Emelie och Ljungberg. Tog dock väldigt lång tid då mai malin louise och jag skulle dit, två bussar, en taxi ,promenera,  Massa problem med kontanter och läkerol  och "He´s a piece of corn" hahaha.


Massor av saker som fick mitt humör att svänga igår. Men när vissa saker händer finns inget annat att göra. Jag är glad att jag har min bästa kompis som alltid finns där för mig! forever and ever.


Tack till världens bästa mamma ♥ hon hjälper alltid till när det än behövs!! och igår hjälpte hon mig när jag var som mest ledsen. Tog även hand om min vän när itne jag var i närheten, Hon är en ängel.




Nu ligger jag  i parken med Hanna och lyssnar på  l a  m u s i c a och läser en tidning och äter glass. Efter regn kommer verkligen solsken.


Kommentarer
Postat av: sannah

Hej! Vill du ha en ny design? Gillar du den somrigt blåa i inlägget på min blogg? Skriv i så fall en kommentar så kanske just du får den! :)

2008-05-11 @ 12:28:48
URL: http://saanzil.blogg.se
Postat av: Tove

fin blogg :D

2008-05-11 @ 12:31:57
URL: http://liljaaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0