En vanlig glassdag

Igår var skoldag. Är verkligen skumt att åka till skolan, det känns nästan som en utflykt, eftersom vi knappt är där. 9-16 satt vi i skolan och gjorde en dugga, som mai kallar det, Jag och Sussie var en grupp. Det gick bra, men tog tid. Var en gruppuppgift inom ämnet redovisning och bokföring.
På lunchen satte vi oss ute i solen och som avslutning blev det en glass, som vanligt på torsdagar.

Kom hem vid sex och var helt död, la mig i soffan och kvällsmat blev popcorn och semifinal i eurovision.
Har inte helt fastnat för vårt svenska bidrag men den duger ju. Hon är en duktig artist och gjorde ett bra framförande, det skall hon ha cred för.


Idag har jag inte gjort mycket förutom att gråtit innombords, betalt alla räkningar och kan ju inte påstå att det finns mycket marginal på kontot.
Skall strax ner och möta upp Cissi på perrongen och hämta lite packning hem till mig som hon int kan ta med till jobbet.
Måste försöka plugga lite till bokföringstentan också. Jag har ju lovat Sussie att jag skall ha Väl Godkänt. Haha, vi får se hur det går.


Förresten, kommer ni ihåg ugglan Manfred och tranan Ethel? Vi fick Väl Godkänt i den kursen! Jag är glad.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! är du intresserad av en ny bloggdesign? var då med i mina utlottningar eller adda min msn: [email protected] :)

2008-05-23 @ 14:22:26
URL: http://ninnaa.blogg.se
Postat av: H

ahahah fan va coolt! FIck ni VG med ugglan manfred!! Grattis! Kämpa på med bokföringen nu bästis. Kärlek

2008-05-23 @ 15:02:11
URL: http://minkevlarsjal.blogg.se
Postat av: Mandy

haha det heter ju så! grymt att duggan gick bra då!:) Låter som ugglan manfred is the shit

2008-05-23 @ 16:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0