fredag

Igår efter den goda maten Cecilia bjöd på, gick hon till jobbet och jag mötte hanna. Vi gick på promenad som så många gånger förr och  köpte gottigodis.
Cecilia kom tillbaka på kvällen och vi mumsade i godis och efterlyst/insider. Hasse, min idol, min dröm.  hehe

Imorse då, vi vaknade tidigt och bakade scones och avnjöt en härlig frukost, gjorde oss redo och sen promenerade vi ner till stan. Mötte upp Hanna och spanade in lite prestener innan vi mötte upp några ur gänget. Carro Emelie och Katti var med. Satt i Kungsparken. mysigt. vi spelade kort.

Blev en liten runda att inhandla allt för imorgon och sen iväg hem igen.
Kvällen gick inte ut på mycket. var liten stund med mamma och sen kom hanna över igen. sahara power.  packat in presenterna och skrattat och ätit chips och rotat i garderober. Men nu vet vi (för stunden) vad vi skall ha för kläder imorgon men man hinner väl ändra sig många gånger innan man väl går?!

Imorgon blir det upp och städa lite, lägga fram allt som skall med och jag behöver för att bli vacker och så gå ner till slottskogen där en hel drös av folk skulle mötas för picknick.
Nu blir det lite mer tv innan min säng ropar på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0