Gamla idoler = lycka


Mötte mina vänner i stan och kollade på cortegén. Var trevligt. Just cortegén är inte det bästa, utan gillar bara känslan att en hel stad är på gatorna och bara är lyckliga.
Ett par roliga vagnar fick våran uppmärksamhet och sen var det dags att ta sig ett glas innan vi mötte upp nya människor och gick på Valborgskalaset (chalmersfesten).

Festen var väldigt innehållsrik. Såg många välbekanta ansikten, vissa mer roliga att se än andra. Mycket alkohol. endast, och endast e t t toalettbesök. Hoppborgar. Temarum. grillning. Klättervägg.  Allt ni kan tänka er.

Mai och jag hade en liten så kallad tävling. 2 - 1 står det till mig.
Haha, kan säga att det inkluderar tuggumin!

Jag var helt överlycklig när jag några dagar tidigare fått reda vilka som skulle uppträda under kvällen. Gamla idoler! De kom in och ägde scenen. Jag var i en dröm. Melody Club♥          
   

Natten fortsatte hem till mig och några stanna hos mig och jag och mai var sugna på något att göra. Så  vi promenerade till Sjödin på efterfest. Det var en konstig en. Haha. Innehöll hög musik, tv och ett dammsugarrör. fråga mig inte!


Idag. det regnar!  men det är sånna här dagar som kan regna. när man är så seg att man inte orkar lyfta ett finger.

Kommentarer
Postat av: Sannah

åH, Jag såg melody club förra sommarn. Det var sjukt bra alltså!

2008-05-01 @ 15:36:00
URL: http://saanzil.blogg.se
Postat av: Katti

Tack för igår! :)

2008-05-01 @ 16:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0