i Rådande stund

Sitter jag och väntar på Cecilia. Idag var det skola  och ingen som var dirket pigg men det ändrade vi på med våra samtal. Men idag var vi bara fyra resänärer vilket gjorde allt mycket bekvämare. Speciellt då katti var bakis och kunde sprida ut sig.
Hade världens flumföreläsare på em. Vi skall tydligen ha honom i en hel kurs nästa termin. Förstod inte vad han ville ha sagt på de 2 timmar föreläsningen var på. Han hoppade från organisation, till hans dåliga hjärta, til minnesförluster, till bråk med sin fru, till att han tjänade massor med pengar på ett företag, till jesus och djävulen i en båt. Haha. jaja, Jag och sussie viskade runt om både det ena och andra. Bland annat om en särskild åttiosjua och herrtoaletter.. haha, ja, sussie är rolig hon.
Vi fuskade lite med en glass idag, men som vi sa, vi har slutat helt med allt kaffe nu och vi röker inte så då kan väl vi få lägga pengar på något gott i denna värld. Och förresten är vi bara i skolan en gång i veckan.

Nu ringde cecilia, hon är strax här. Hon skall bjuda på mat hos mig.  riktigt snällt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej, imorse var man inte fräck :P Men ja, det blir bättre o bättre minsann :) Händer imorgon då? Funderar på o kanske lägga mig ute på nya filten o läsa lite om metaforer så man kanske får lite mer idéer för flumarbetet, vill du med? :)

2008-05-08 @ 22:00:21
Postat av: nea

haha verkar som en grym föreläsare! :P
hoppas att du mår bra gumman! puss och kram

2008-05-09 @ 00:11:13
URL: http://linneasverklighet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0