IsHockey

Hockeyn igår var intressant. Första dålig, andra och tredje period var bra spelat. 5-4 mot världsmästarna, Kanada, var bra kämpat av svenskarna.

Jag saknar den tiden. Då hockey var det bästa som fanns. Inte många som vet, men jag ä l s k a r hockey. Jag skriker inte och tjoar utan jag sitter i min egna värld när jag tittar.
Glömmer inte när jag och mamma var i  New Y. Blev hockey för hela slanten, Rangers, Maple Leafs, philadelphia, mm.  Madison Square Garden. NHL är något helt annat än i Elitserien.
image91

Kommer så väl ihåg
när jag var på varenda hemmamatch med Frölunda! Fanns inget bättre nör det var dags, jag och min hockeykompis. Åh, va kul vi hade. Sen hände något tråkigt och jag ville inte alls gå, p g a alla minnerna :(

Träffade henne för första gången på flera år förra veckan och vi började snacka! Hon är en sån underbar tjej och vi pratade vi minnen. Vi skall ses snart. Jag är glad.

Ikväll blir det hockey. Skulle till Linnea, men jag är så. himla. trött. så jag skall bara mysa i soffan, och sen kommer Cissi efter jobbet. Får se om jag rokar göra något fint till henne. Baka eller något liknande.

psst. den här låten går på repeat hos mig. Tänk att det var tio årsedan denspelades på singel i mitt sovrum.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0