Lycka

Lycka, vad är det för dig?
För mig är det ett paket på posten. (självklart så mycket mer). Fick mitt vackra armband idag och det överträffade mina förväntningar. Jag är så over-happy!  Fick ett litet handskrivet tack också, det kändes så personligt ochoch fint.
Skall absolut beställa fler smycken. Har redan sett ut ett par favoriter. och kanske peacearmbandet i annan färg?

   lycka!


Update:
Eva Cassidy är som bäst
lugna kvällar som dessa, högsta ljuvliga volym. Har tänt ljus i hela lägenheten. Det är skymning och en skål GB-vanilj / krossad choklad med färska jordgubbar vilar i mitt knä. En gosig filt värmer mina fötter.
Nu skall jag bara Vara.

Kommentarer
Postat av: Eitch

SAKNAR DEJ.....................................

2008-05-03 @ 12:25:27
URL: http://minkevlarsjal.blogg.se
Postat av: Katti

Fint arbandet var! Vad hette sidan nu igen?

2008-05-03 @ 13:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0