Måndag

Kan ni förstå att det redan är maj? (läs mai) ;)
tiden går så fort framåt. och redan om ett år är jag  färdigutbildad. Får se vad som händer med oss då.  Idag var vi i skolan, kändes som en evighet sedan, sedan 24e april. Vi har ju iof haft grupparbeten men inga lektioner.

seminariet är över och vi får aldrig mer reflektera över hur det gick för Ugglan Manfred och Surikaten Daisy. Skall Lägga in ett utkast från den när den är betygsatt så det inte blir något krångel med att det skulle vara ett plagiat eller liknande.

Våra samtal i bilen är alltid så roliga. Vet inte ens om jag skall nämna vad som nämns men man skrattar så himla mycket. Eller som Katti sa till mig i skolan, idag, " du kommer nog bli 150 år, så mycket som du skrattar". haha, vet inte om jag  blir så gammal men skratta det gör jag, nästan jämnt.

Ikväll skall jga på bio med maisan. sen blir det till att snåla. har räknat att jag har 100 om dagen kvar, resten av månaden utom söndagar då blir det inga pengar. AAHH! kommer jag klara detta?
Dagens hundralapp gick till bensinen och morgondagens hundra använder jag idag för biobesöket. haha.


Kommentarer
Postat av: Mai

vi var ju bara tvungna att ta biot denna vecka:P

2008-05-06 @ 00:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0