Mys i parken

Jag och Hanna grillade och åt potatissallad, lax och sallad. Gott. Sen flyttade vi oss och satte oss på gräsmattan och njöt. Snacka massa inna emelie, ljungberg och robert kom. Då blev det dag för glass, och en lång trevlig skogspromenad genom hela guldheden.
Sen följde hanna med mig för att föja det spännande avsnittet från Grey´s.
Det var riktigt mysigt.

Har saknat Hanna, riktigt riktigtr mycket. Man känner inte av det riktigt förrän man ses. Det är liksom som man trycker undan det men nu, nu kunde vi liksom snacka om allt. (hoppas jag, det gjorde jag iaf. haha).

bilder från kvällen
 Började med en brinnande grill            Men Hanna var glad endå

  Och inte en minut utan att telefonen plinga.      Men Hanna hade koll på laxen.

 
 Kvällen avslutades med en mysig promenad i dalen.

Kommentarer
Postat av: Eitch

jag också Duce! You and me forever

2008-05-09 @ 01:19:54
URL: http://minkevlarsjal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0