När man inte är på topp

Då är det jobbigt. Jag tror vädret har sån påverkan på ens humör. Vet inte, men har inte mått på topp idag, kanske för jag inte kunnat sova ordentligt, kanske vädret, kanske håller på att bli sjuk. Ibland är det så, inget att göra.

Var på promenad med mamma för att komma ut en stund idag. Kom hem och sovit en lång stund. Håller  på att göra mig iordning nu samtidigt som jag ser på hockeyn.

Fest hos en kursare, vi skall gå dit en stund iallfall.

Ikväll skall jag drömma om hemliga planer. Hoppas det går vägen. I så fall måste ni komma vänner. Kan inte säga exakt vad som kan komma att hända, men det kommer förhoppningsvis innehålla middag, aftonklänningar, komedi, sång, sorgliga berättelser, kärlek, mod och hopp.

image93Något sånt här vill jag ha kvällen till ära, men lång. och överdelen i något brons/brun/guldigt. Jag vill se ut som en gudinna. Den skall jag drömma om inatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0