Nattligt besök

Nu undrar ni vem jag ätit romantisk middag med, myst vid tvn och delat säng med i natt?
(hanna jag vet att du är speciellt nyfiken)  .......

 ........ Cecilia, var min gäst.

Hehe, riktigt roligt, Hon kom någon gång strax före tolv slaget, var riktigt hungrig och BLÖT! Fick låna lite kläder och vi lagade lite mat. Sen snackade vi hela kvällen/natten.

Ímorse åkte vi ner till stan och kollade lite på skor♥ men hittade inga.
Cecilia åkte hem och jag mötte istället upp maisan på stan en snabbis. Vi kollade runt på ännu mer skor och mai köpte med sig ett par supersöta skor! det enda jag kom hem med var sesamolja för naglarna. Dom flisar sig så mycket så får prova detta. Uppdaterar om en vecka hur väl det verkar. men med det priset borde det göra underverk


resten av kvällen bjuder inte på något planerat. Kanske hemma-spa?
Ansiktsmask, manikyr, pedikyr, hårinpackning och kräma in sig!  låter lockande, Ja, det får nog bli det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0