(O)frivillig Shopping

Skulle följa med mamma till stan och "titta på" när hon shoppade. Trodde jag kunde hålla mig ifrån att flaxa med kortet hit och dit men det gick inte, (vad trodde jag egentligen). Varför går det aldrig att bara gå igenom stan med tomma händer?

     unnade mig lite blommor. Köpte rosa lakan och nya skor. Lite tuggummin och en liten skål lördagsgodis. Fick en smörgåsgrill också, av mamma.
 
Jag vill inte tvätta ikväll!  
Tänk om vi hade haft sånna där engelska/amerikanska laundrettes och i singel tema. Man går dit med en säck kläder slänger in dom och tjitt-tjattar med alla snygga söta killar, hade vart skoj. Går man hem, med både rena kläder och några nummer. hehe. Ja, jag skall nog drömma om det när jag går ner till tvätten snart.

Kommentarer
Postat av: nbloppis

hej, om du är intresserad av någon auktion är det bara att maila mig angående vilken det gäller, så skickar jag konto nr :)

2008-05-03 @ 20:11:27
Postat av: Katti

Fint, ska in o titta där =) Såg att du hade hittat ett par svarta ballerina, gött!

Detsamma Sarah! Jag hör av mig imorgon så kan vi la snacka lite om hur vi gör på måndag med redovisnignen o så.

Kram

2008-05-03 @ 21:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0