Pluggomaner?

Jag skall inte säga att jag  älskar att plugga, det gör jag  verkligen inte. Men när man sitter på ett fik med kära kursare och har det allmänt trevligt är det riktigt kul. VI har sånna skrattperioder.
Jag gillar min studiecirkel.

Oj oj oj, vi satt från 9- 16 på Ethel´s. Var riktigt mysigt.

Varit riktigt svåra upgifter idag men vi har lärt oss vissa saker. Eller hur Maria?Katti?
haha, tur att man är optimist (som jag fick höra idag att jag  var).

Skola imorgon. Ovant. inte varit där på två veckor. Vi skall lära oss något redovisningsprogram i datorn.

Sov gott,


Kommentarer
Postat av: Katti

Jag gillar också vår studiecirkel :)

2008-05-22 @ 20:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0