Totaly Kaos

Alltså gårdagen. Finns bara ett ord för den. Galen!
Mådde ju inte på topp men mötte Katti på Svingeln för att gå hem till en kursare. Där satt de flesta redan och slurpade bål. Vi ville inte vara sämre och fortsatte sen med att korkade upp vinet.  Av någon oförklarig anledning vände humöret, hehe konstigt va?


När de andra gick ut gick jag hem och kom hem strax efter ett. Robert ringde vid två och han hämtade upp mig. Tog min gosiga filt runt mig och hoppa in i bilen. Mot landvetter.

Vi väntade och väntade, och såg blek svenskar springa förbi, svenskar i shorts redo för minusgraderna utanför landvetters dörrar.

Men aldrig någon Linda eller Kvare!!
Vid fyra ringde jag Linda och frågade var dom var då jag får svaret "var tror du?". Åh, haha, Då hade dom sagt fel dag och låg i en säng på Cypern.
Inte mycket för mig och Robert att göra, än att åka hem.
från det att jag  blev upphämtad till fyra ringde Mai runt t i o gånger och ville bli hämtad, ville ha hamburgare, snacka om inget mm.
När jag blev avsläppt trodde jag mai låg i min säng och sov. Men hon satt i svalen.

Blev inte många minuters (?) sömn efter allt snack och allergiattacker.
Ja, allt som hände efter orkar jag inte ta upp.

Mycket text, har ni orkat? Grattis!

dagens låttips

Kommentarer
Postat av: nea

haha.. jobbigt med landvetter.
Skönt att höra att mai kom hem bra.. Vi irrade runt på Avenyn ett bra tag och sen stapplade hon iväg mot dig.
Hoppas att du mår bra vännen! puss

2008-05-19 @ 16:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0