Minnen

Jag rensade datorn i veckan och rensade upp bland alla bilder som sparats genom åren.
Vissa bilder bläddrar man bara förbi, vissa stannar man till vid och tänker efter.

Hittade den här bilden och vilka roliga tider vi hade. Kornet och jag. Vi gick i samma klass 1a året i gymnasiet sen gick vi pararellklass då han bytte till N/S-klass.
Vi var bambapartners, haha hur det nu gick till och vi var bildpartners - då vi var bland de få som valde 150 poäng Bild istället för 150 poäng FysikB. Smart val!!

Gymnasietiden var sjukt kul. Jag Maisan och Malin - vi gjorde tiden till den bästa!!


Kommentarer
Postat av: Katti

Du har blivit utmanad! Gå in på min blogg för att anta utmaningen! =)

2009-02-10 @ 20:41:24
URL: http://kattic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0