A trip up

Idag var det skola igen efter ledigheten och det var kursavslutning med redovisning. Redovisningen gick bra, vi fick bra respons. så var det bara att åka hem igen. och det blev en tupplur då huvet dunkade som en fotboll.
sen blev det hem till mamma och käka och hämta lite grejer jag ska ha med mig. Ska ju till Gävle imorgon och hälsa på brorsan, så lite saker till honom.
Har föresökt packa nu, men det går inte, lätta saker som kamera och neccecär - visst. det går men jag vet ju inte vad jag vill ha på mig imorgon? och nästa vecka? nej det är svårt.

Imorgon blir det att plugga med Katti och sen vid fyra åker tåget mot Gävle. Blir två dagar med brorsan innan jag åker ner igen till Sthlm och ´träffar Hanna ett par dagar. blir att fira födelsedagen där. Kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0