Nystart

Det var inte igår jag skrev nåt här!

Läste två inlägg nedanför att katti "tvingat mig" att uppdatera för hon är inne varje dag och kollar här. Man kan undra om hon fortfarande är det!?

Nej, jag måste börja blogga ordentligt nu igen, inte för min skull utan för Hanna. Hon måste börja uppdatera sin och jag min. För bara för att vi kommer vara på varsin kontinent så betyder det inte att vi kan uppdatera varandra om vad som händer.
Fast man kanske ska skaffa en hemlig blogg som bara vi två kan läsa, där vi kan skvallra och prata sånt som inte andra ska veta nåt om! hehe.




Kommentarer
Postat av: Katti

Haha. Nej, jag har faktiskt inte varit inne varje dag nu, du uppdaterade ju inte så det va ju ingen mening med det :P Men nu, nu e jag inne o kommenterar iaf, men mest för att du så snällt informerade om att du hade skrivit.. i hemlighet tror jag att du tycker om att jag har vart inne o kollat dig tidigare o därför berättar det ;)



Men ja, bra idé, för dig o Hanna :) Fin bild på er för övrigt!



Hej hej

2009-07-27 @ 22:38:34
URL: http://kattic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0